Jom Ke Bazaria EMINENT '09

Monday, March 9, 2009

Bazar EMINENT '09 Menyediakan Hidangan Istimewa

Suasana di tapak bazaria EMINENT '09 begitu meriah dengan kehadiran pengunjung daripada mahasiswa pengajian agama dan juga mahasiswa/wi perubatan. Tidak ketinggalan tetamu dari muhafazah lain juga turut hadir menikmati juadah hidangan yang jarang-jarang diperolehi.
Bazaria EMINENT '09 dibuka sebaik saja selesai acara dewan melibatkan slot-slot tertentu yang pastinya menarik perhatian pengunjung dan memberi informasi yang berguna.
Sebanyak 12 gerai menyediakan menu EMINENT '09 sebagai melengkapkan lagi acara tahunan yang diadakan ini.
Ustaz Mohd Fawwaz Iqbal antara salah seorang tetamu yang hadir ke bazaria EMINENT '09 berkata bazaria EMINENT '09 dapat mengeratkan hubungan antara mahasiswa lebih-lebih lagi antara mahasiswa pengajian Islam dan juga perubatan. Tambah beliau lagi, dengan adanya bazar dapat merapatkan lagi ukhuwah dengan mahasiswa lain yang hanya datang untuk slot ilmiah, tetapi bazar ini terbuka untuk semua dan kita dapat lihat kehadiran mereka yang jarang ke slot ilmiah namun dapat berjumpa di bazar EMINENT '09. Kata beliau yang berasal dari Selangor menuntut di kuliah Usuluddin tahun 3 Tanta.

0 comments:

About This Blog

About This Blog

Tukar Dokumen Anda Ke PDF

You did it! Your document will be now converted into a pdf file and sent to the specified e-mail address. It will take a little time, please be patient...
Pilih Dokumen
Masukkan emel anda

Dapatkan PDF melalui emel anda

  © EMINENT '09 www.eminent09.blogspot.com Hak Cipta Terpelihara 2009

Kembali ke ATAS