Jom Ke Bazaria EMINENT '09

Thursday, March 12, 2009

RAMAH MESRA BERSAMA PMRAM

Eminent meneruskan agendanya pada hari ke-2, pada sebelah petangnya iaitu slot meramah mesra bersama pimpinan Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM).Talk Show bersama PMRAM ini diwakili oleh barisan BP PMRAM dan Barisan HEWI, antara BP yang hadir Ustaz Zuhaili Saiman, Ustaz Abd Muizz Muhammad selaku Timb. Presiden, Ustaz Khusaini Md Yusof, Penasihat PMRAM Ust Fakhri Muhaiyidin dan Ustazah Norfaizah Mad Ali serta barisan HEWI lain yang turut hadir.

Slot Ramah Mesra ini bermula sekitar jam 2.45 petang dan dipengerusikan oleh Ustaz Zuhaili Saiman. Slot bermula dengan sesi taaruf barisan kepimpinan yang hadir dan pengenalan kepada PMRAM yang disampaikan oleh Ustaz Fakhri Muhaiyidin dan Ustaz Muiz Muhammad. Program diteruskan slot soal jawab bersama para hadirin yang hadir.

Kehangatan mula dirasai apabila slot muhasabah juga turut diselingkan dan bertalu-talu soalan daripada hadirin dan sesi soal jawab terpaksa dihadkan atas faktor masa. Slot berakhir sekitar jam 3.40 petang dan sememangnya slot ini antara agenda yang dinanti-nantikan oleh ahli dengan mendapat sambutan yang amat mengalakkan.

0 comments:

About This Blog

About This Blog

Tukar Dokumen Anda Ke PDF

You did it! Your document will be now converted into a pdf file and sent to the specified e-mail address. It will take a little time, please be patient...
Pilih Dokumen
Masukkan emel anda

Dapatkan PDF melalui emel anda

  © EMINENT '09 www.eminent09.blogspot.com Hak Cipta Terpelihara 2009

Kembali ke ATAS