Jom Ke Bazaria EMINENT '09

Thursday, March 12, 2009

Sudut Medical Check Up

Selepas tamat ceramah, PCT (Perubatan Cawangan Tanta) telah mengadakan Sudut Medical check Up untuk para hadirin yang hadir. Doktor-doktor yang mengadakan medical check up terdiri daripda pelajar perubatan sendiri. Meja Jepun yang berbentuk bulat telah disusun di hujung dewan Tapak EMINENT.
Tepat jam 10.15, pemeriksaan telah mula dilakukan oleh pelajar-pelajar perubatan. Terdapat 5 meja yang menempatkan pelajar-pelajar perubatan sebagai kaunter untuk pemeriksaan. Meja pertama menempatkan Dr. Izwan dan Dr. Irfan untuk memeriksa Body Mass Index. Meja kedua & ketiga pula menempatkan Dr. Syakir dan Dr. Afiq untuk memeriksa tekanan darah. Meja keempat pula diisi oleh Dr. Sofian untuk memeriksa jenis darah dan meja terakhir diisi oleh Dr Fawwaz dan Dr Azhan sebagai penasihat atau caunsellor kepada pelanggan.
Sudut tersebut amat menarik pelanggan-pelanggan untuk memeriksa tahap kesihatan diri mereka. Terdapat lebih kurang 50 orang yang mendaftarkan diri sebagai pelanggan pada malam tersebut.

0 comments:

About This Blog

About This Blog

Tukar Dokumen Anda Ke PDF

You did it! Your document will be now converted into a pdf file and sent to the specified e-mail address. It will take a little time, please be patient...
Pilih Dokumen
Masukkan emel anda

Dapatkan PDF melalui emel anda

  © EMINENT '09 www.eminent09.blogspot.com Hak Cipta Terpelihara 2009

Kembali ke ATAS