Jom Ke Bazaria EMINENT '09

Monday, March 9, 2009

Majlis Perasmian EMINENT '09

Majlis perasmian bermula pada jam 8.30 malam. Seawal majlis hadirin bersama dif-dif terhormat menyanyikan lagu 'Untukmu PMRAM' sebagai meraikan sebuah ikatan persatuan yang telah dibina sekian lama. Pengarah EMINENT '09 Ustaz Mohd Zuhdi Mat Piah telah menyampaikan ucapan aluan dan penghargaan kepada hadirin yang telah memberi kerjasama dalam menjayakan EMINENT '09. Beliau menjelaskan antara tujuan diadakan majlis ini adalah untuk membina generasi ulama' rabbani. Ia juga dilaksanakan bertujuan membina ukhuwah dikalangan mahasiswa Tanta selain itu meningkatkan ukhuwah diantara mahasiswa pengajian Islam dan perubatan.

Dalam pada itu, jelas Ustaz Mohd Zuhdi EMINENT juga diadakan untuk mengukuhkan dana DPMT melalui Bazar yang diadakan. Beliau turut menyentuh tujuan diadakan EMINENT juga untuk melahirkan muslimah yang berani mendepani isu ummah. Tanpa meminggirkan gabungan tenaga kerja dari DPMT dan PCT 'Perubatan Cawangan Tanta' dalam satu wadah perjuangan dapat membentuk sebuah gerak kerja yang akan berkhidmat untuk masyarakat kelak.
Turut hadir dalam majlis ini ialah Ustaz Hanafi Zulkafli mewakili Badan Pengurus PMRAM sebagai perasmi EMINENT '09. Pengerusi DPMT Ustaz Mohd Faizul Endut dan Dr. Zulkifli Muhammad selaku Pengerusi Perubatan Cawangan Tanta 'PCT' masing-masing memberi ucapan sempena perasmian EMINENT '09.

0 comments:

About This Blog

About This Blog

Tukar Dokumen Anda Ke PDF

You did it! Your document will be now converted into a pdf file and sent to the specified e-mail address. It will take a little time, please be patient...
Pilih Dokumen
Masukkan emel anda

Dapatkan PDF melalui emel anda

  © EMINENT '09 www.eminent09.blogspot.com Hak Cipta Terpelihara 2009

Kembali ke ATAS