Jom Ke Bazaria EMINENT '09

Thursday, March 12, 2009

Pertandingan Membuat Cocktail

Pertandingan membuat cocktail merupakan antara pertandingan yang dilangsungkan di Bazar sempena Program EMINENT `09 kali ini. Pertandingan ini diadakan di bazar sejurus selepas ceramah Malidur Rasul di Tapak Dewan EMINENT `09. Juri yang mengadili pertandingan ini terdiri daripada Ustaz Mohd Efizi Hussin dan Ustaz Mohamad Ridhuan Othman. Peserta terdiri daripada Ustaz Muhammad Nabhan, Ustaz Khairunnaim, Ustaz Khushairi, Dr. Majid, Ustaz Wan Haniff, Ustaz Muhammad Aza Firdaus.
Pertandingan membuat cocktail ini memerlukan bakat dan keyakinan yang tinggi untuk memenangi pertandingan ini. Antara bahan yang digunakan oleh para peserta ialah susu, gula, dan buah-buahan. Buah-buahan pula terdiri daripada strawberi, pisang, epal dan oren. Hampir semua peserta telah menggunakan bahan-bahan tersebut untuk menarik perhatian para juri.
Setelah para peserta selesai membuat cocktail, cocktail mereka telah diadili oleh para juri. Dengan kearifan dan keadilan para juri ini, kita tidak perlu untuk berasa ragu kerana juri ini bukan calang-calang orangnya. Pemenang bagi pertandingan mencipta cocktail ini telah dimenangi oleh Ustaz Aza Firdaus. Beliau telah mendapat tepukan yang gemuruh daripada para penonton yang hadir.

0 comments:

About This Blog

About This Blog

Tukar Dokumen Anda Ke PDF

You did it! Your document will be now converted into a pdf file and sent to the specified e-mail address. It will take a little time, please be patient...
Pilih Dokumen
Masukkan emel anda

Dapatkan PDF melalui emel anda

  © EMINENT '09 www.eminent09.blogspot.com Hak Cipta Terpelihara 2009

Kembali ke ATAS